Grått ute, grått inne...

Publicerat 2013-11-07 18:13:49 | i kategori Mat, Personliga tankar, Tips,

Ni vet såna där dagar när allt är grått, och man bara känner att man vill ligga i soffan, titta på serier och äta chokladpraliner? Så är det nu... Ja, grått ute är det ju faktiskt, men det känns grått inombords också... Jag känner mig pressad av några saker som jag har väldigt svårt att hitta ork eller lust till att göra. Och jag har ångest, men jag hoppas kunna reda ut det. 
 
Idag var jag så sjukt sugen. På nåt gott. Ja, alltså sött då... Efter att jag gjort några ärenden på stan på lunchen, styrde jag först mina steg mot Pressbyrån. Tänkte att jag kunde köpa nån smoothie och choklad. Sen kom jag på att det är nog billigare på ICA så jag gick dit i stället. Och då kunde jag göra några bättre val för mig själv.
 
Jag kom ut med en burk jordnötssmör, en flaska bubbelvatten, en påse salta cashewnötter och en 90% chokladkaka. Påsen med nötter gick åt, liksom vattnet. 20 gram av chokladen fick jag också i mig. Men sen var det bra.
 
Jag lyckades rädda situationen! Den gången i alla fall, för det kommer att komma fler...
 
 
Postat av: Mia

Ring, messa eller maila om du vill prata! Eller säg till om jag kan göra nåt bara. /Mia

Svar: Tack, du är snäll! <3
Angelica

2013-11-07 @ 20:13:52
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog
Postat av: Christina

Men lilla du...snart är jag tillbaka. Då rastar vi o peppar varandra med positiv energi!!! KRAM

Svar: Sötnos.... Ja det gör vi! :-)
Angelica

2013-11-08 @ 21:29:18
Postat av: Lotta

Cashewnötter innehåller mycket kolhydrater. Jordnötter och jordnötssmör får man också vara försiktig med. Jisses vad man får läsa näringsvärden!! :)

Svar: Visst är det så! :-)
Angelica

2015-02-01 @ 11:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: