Bär- och ananassmoothie

Publicerat 2013-10-26 15:04:05 | i kategori Alla recept, Mat, Övrigt,

Det blev två frukostar för mig idag, men ingen lunch. Anledningen är att jag klev upp väldigt sent eftersom jag var ute på galej igår. Först blev det ett glas mjölk och ett par finn crisp med bregott och leverpastej. Ja, jag vet, jag skulle ju sluta äta finn crisp i tid och otid, men när jag är lite bakis äter jag det jag vill.
 
Efter ett tag kände jag mig piggare och gjorde i ordning en smoothie. Jag tog det jag kände för och det blev både bär och frukt i. Filmjölken är en med extra protein som jag köpte i veckan. Jag valde att slänga med ett ägg i också, för jag kände inte för att äta ett kokt ägg.
 
Bär- och ananassmoothie
  • 2,5 dl filmjölk
  • 0,5 dl grädde
  • 1 ägg
  • 50 g blåbär
  • 50 g hallon
  • 50 g ananas (hade frysta bitar)
  • 0,5 tsk vaniljpulver
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: