Tillsatsfria kryddor

Publicerat 2013-09-25 16:13:50 | i kategori Blandat, Tips,

Jag hittade igen de här bilderna i kameran. Jag tror inte att jag visat dom förut. Det är några kryddor jag köpte när jag var på Selånger marknad. Det brukar vara populärt att köpa kryddor på marknader. Men jag är ganska kräsen med kryddorna. Jag vill inte ha några tillsatser i. Och det kan vara svårt att hitta. Men här fick jag tag i några bra kryddor. Såg för övrigt att det här märket, Kryddhuset, finns på Dollarstore.
 
 
Dragon använder jag i bearnaise. Chili & garlic har jag inte testat än, men tänkte att man kunde ha det som smaksättning i sås.
 
Himalayasaltet gillar hela familjen. Grillmixen tror jag inte att jag testat än.
Postat av: Carina

Dessa kryddor gillar jag!
De finns på Ö&B här, där jag bor iallafall ;)
Kramen.

Svar: Ja, jag fick tips om det på facebook också. Tack! Bra att veta :-)
Angelica

2013-09-26 @ 12:53:27
Postat av: Erikas LCHF till vardag och fest

Härligt att hitta tillsatsfria kryddor. Man vill ju gärna smaksätta utan en massa joks.

Svar: Eller hur!? :-)
Angelica

2013-09-26 @ 14:20:41
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: