Mat och träning idag

Publicerat 2012-08-05 22:38:25 | i kategori Mat, Matdagbok, Träning,

Frukost idag blev te och tre ägghalvor med majonnäs.
 
 Lunch blev varma mackor på fröbröd, med bregott, tomatpuré, skinka och ost. Gott!
Middag blev stekt älgkött, smörstekta färska champinjoner, hemgjord coleslaw och bearnaisesås. (Denna coleslaw är mycket godare och nyttigare än den man köper färdig i affären, följ länken för recept)
Mellan frukost och lunch jogade jag två varv runt Sidsjön, 6,1 km. Det kändes bra och jag hade mer stuns i benen än förut. Kände mig liksom lättare. Därför blev jag förvånad över att tiden inte blev bättre, ca 48 min. Men huvudsaken är ju att jag tog mig iväg och att det kändes bra!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: