Onsdagens korvpytt med stekt ägg

Publicerat 2013-09-01 11:39:00 | i kategori Alla recept, Kött, Mat, Mejerifritt,

Den här rätten kommer ifrån bloggen Erikas LCHF till vardag och fest. Jag gjorde om det lite utefter vad jag hade hemma. Här kommer min version.
 
 
Korvpytt 3-4 port
  • 200 g korv med hög kötthalt
  • 1 sötpotatis
  • 250 g aubergine
  • 1 schalottenlök
  • 1 röd paprika
  • 1 förpackning halloumi, 100 g
  • Salt, svartpeppar, timjan
  • ägg
 
 
Postat av: Lana

Gott! Smidigt att laga en maträtt med det som finns i kylen! :)
Ha en fin kväll!
Kram kram
//Lana

2013-09-01 @ 20:07:32
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Erikas LCHF till vardag och fest

Sötpotatis tror jag aldrig att jag smakat. Kanske ska köpa hem det nästa gång jag ska göra pytt. :)

Svar: Klart du måste testa sötpotatis!!
Angelica

2013-09-03 @ 17:06:23
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: