Tack till er och en överraskning

Publicerat 2013-09-12 19:10:15 | i kategori Blandat, Kläder skor accessoarer, Personliga tankar, Shopping, Träning,

Först vill jag säga TACK till er alla som stöttar mig i stort som smått. Som läser och bryr sig. som kommenterar och kommer med råd. Alla kommentarer stöttar mig i min vidare kamp mot sockret. Jag är snart redo att ta tag i det igen.
 
Igår fick jag en trevlig överraskning! Jag hade tidigare på dagen beklagat mig för min man att jag inte hade pengar till att köpa några av HM:s snygga träningskläder! Men senare på kvällen hittade jag ett paket som var till mig. En riktig överraskning! I paketet låg ett par träningsbyxor, ett träningslinne och en sport-BH. Väldigt snällt! Sport-bh:n ska jag lämna tillbaka då den inte satt så bra, det får bli nåt annat för det. Men titta här! Visst var det snällt!! :-)
 
 
 Om du klickar på bilderna kommer du till HM:s produktsidor
 

De här hade jag kunnat haft idag, när jag var på SPINNING! Men det hade jag inte. Det var första spinningpasset för mig på ca 10 år! Ett lunchpass, och det gick faktiskt ganska bra. Det kan jag tänka mig att göra igen!! :-)
Postat av: Fröken Nilsson

Åh va fint av din man!! Ursnygga är de ju också!! Måste kika lite närmare på dessa ;)

Svar: Ja, jag blev väldigt glad! :-)
Angelica

2013-09-13 @ 10:21:38
URL: http://frokennilssonskok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: