Godisknytis

Publicerat 2012-12-14 13:38:00 | i kategori Blandat, Godsaker,

I morgon ska jag ha med mig gotta till ett godisknytis. Den här helgen är den mest upptagna för mig på hela året. Då är det nämligen dags för årets julkonserter, Julton. Kören Confetti, som jag är med i, är en av körerna som är med och sjunger.
 
Varje år har vår kör med oss godsaker till ett knytkalas, jag bidrar då naturligtvis med LCHF-varianter. I år blir det chokladbollar och jordnötsgodis som jag gjorde i går!
 
Om ingen annan vill smaka gör det inget, då blir det ju mer över till mig!! ;-)
 
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Så gott! Vill också ha/gå på ett godisknytis, lät som en rolig idé!

Svar: Du får väl anordna ett :-)
Angelica

2012-12-14 @ 16:09:29
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: