Kokosägg med kokossmör

Publicerat 2013-08-16 12:25:46 | i kategori Alla recept, Frukost, Mejerifritt, Övrigt,

Det här åt jag till frukost igår. Var riktigt gott! Tyvärr är min mixer inte den bästa så jag fick inte kokossmöret att bli flytande, utan blandade i lite kokosmjölk och kokosfett, och åt det mer kompakt. Annars är det bara att mixa kokossmör, med eventuellt kakao nibs. Receptet hittade jag hos Cecilia Folkesson.
 
 
Kokosägg 1 port
  • 1 ägg
  • 1 dl kokosflingor
  • vaniljpulver
  • kokosfett
Vispa ägget och blanda ner kokosflingor och vaniljpulver. Stek i kokosfett.
 
 
 
 
Postat av: Lana

Har också sett det receptet hos henne och sparat! :) Ska testa både kokosägg och kokossmör!
Ha en toppen fredagskväll!
Kram kram
//Lana

Svar: Ja, det måste du göra! Kram
Angelica

2013-08-16 @ 17:27:34
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: femipower.blogg.se

ser gött uuut!:)

Svar: Det var det :-)
Angelica

2013-08-18 @ 17:31:41
URL: http://femipower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: