Matdagbok 22 januari

Publicerat 2013-01-22 22:02:21 | i kategori Matdagbok,

Jag har inte nämnt just något om detta, men jag brukar inte äta frukost nu för tiden. Jag kommer att skriva mer om det senare, men min kropp mår bättre när jag väntar med att äta. (kallas för periodisk fasta) Idag åt jag lunch lite tidigare än vanligt, för att jag var hungrig. Och åt lite senare på kvällen för att jag var sugen. ;-)
 
Lunch 11.15: En stor portion blomkålssoppa med avokado, runt 1 dl creme fraiche till det och en fralla med bregott och ost.
 
Middag 16.45: Två kokta ägg, två skivor skinka, några ostbitar, ca 1,5 dl keso.
 
Kvällsfika 21.00: Te med kokosfett, två rostade mackor med bregott och ost.
 
Middagen, ett snabbt hopplock på morgonen som jag åt på jobbet innan körövningen
Postat av: Fröken Nilsson

Härligt att hitta sitt sätt att äta!!
här har det blivit PF fast tvärtom kan man säga ;) frukost, lunch, mellis sen nöjd på kvällen.
så min fasta har legat 15-07 vissa dar, viktigast att lyssna på sin kropp!!

Svar: Alla har sitt sätt att äta! :-)
Angelica

2013-01-23 @ 08:50:40
URL: http://frokennilssonskok.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: